Oldalak

Office 2007 támogatásának vége

Office 2007: ha nem cselekszik időben, bajban lesz!

 

Számítani lehetett rá, hogy hamarosan be fog következni ez az esemény is: Három hónap múlva vége a Office 2007-es verzió támogatásnak, és a csomagot használók a hacker-ek szabad prédái lesznek.

 

ÉRDEKEL AZ ÚJ OFFICE!

 

Azoknak a vállalatoknak, amelyek még mindig az Office 2007-es verzióval dolgoznak, már csak három hónapjuk maradt, hogy az új Office változatra (jelenleg Office 2016) álljanak át. Az Microsoft Office 2007 támogatása október 10-én lejár: ettől fogva a Microsoft nem javítja ki a biztonsági réseket és az egyéb hibákat, és szaktanácsadást sem nyújt a csomaghoz.

 

A csomag részei (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote) a támogatás lejárta után is futni fognak (bár egyes funkcióikban lehetnek zavarok), a biztonsági frissítések hiánya miatt azonban a szoftverhez makacsul ragaszkodó felhasználók a legkülönbözőbb hacker-támadásoknak teszik ki rendszereiket, köztük az összes zsarolóvírusoknak is.

 

Azon vállalatok, akik 2017. október 10-e után is szeretnének hozzájutni a frissítésekhez, és a vállalati hatékonyságot növelő funkciókat használnák, azoknak a Office 2016-ra kell váltania. A Microsoft és mi (Infosector) is a költség alapú, havidíjas Vállalati Office 365 megoldását ajánljuk.

 

Meglévő Vállalati Office 365 felhasználók esetében októbertől a Office 2007 alkalmazásainak működése is akadozhat. A legnagyobb problémák az Outlook 2007-tel lesznek, amely nem tud majd csatlakozni a Vállalati Office 365 postaládákhoz.

 

Office 2007 támogatásának lejárata: 2017. 10. 10.

 

Forrás: computerworld.hu, Microsoft

 

Microsoft Office 2007 támogatás vége

Miért érdemes Vállalati Office 365 csomagon belül igénybe venni a telepíthető Office-t?

 

Költséghatékony és tervezhető: Nem kell több nagy- és egyösszegű befektetést eszközölnie, helyette inkább használja ki a 100% költség alapú igénybevételt.

Office PC-n, notebook-on, táblagépen és telefonon: Használja ki az Office nyújtotta előnyöket akár több PC-n, Macen, Windows-táblagépeken, iPad®- és Android™-táblagépeken, valamint a legtöbb mobileszközön. Az Office felhasználónként 5 PC-re vagy Mac számítógépre, 5 táblagépre (Windows, iPad vagy Android), és 5 telefonra telepíthető.

Mindig a legfrissebb verzió: Nem kell fizetni a verziófrissítésekért, mivel az előfizetés azokat is tartalmazza, ezáltal megszűnnek a verzióváltásból adódó kellemetlenségek is. Rendszeresen jelentetnek meg új szolgáltatásokat az Office 365 felhasználói számára.

Fájltárolás és -megosztás: A OneDrive Vállalati verzió minden felhasználónak 1 TB-nyi személyes, felhőalapú tárhelyet nyújt, amely bárhonnan elérhető, és amely PC-kkel és Mac gépekkel egyaránt szinkronizálódik, és így az offline munkát is lehetővé teszi. Könnyedén oszthat meg dokumentumokat a szervezetén belüli és kívüli felhasználókkal, és azt is megadhatja, hogy ki láthatja és szerkesztheti az egyes fájlokat.

Office Online: Word-, OneNote-, PowerPoint- és Excel-dokumentumokat hozhat létre és szerkeszthet a böngészőben.

 

 

Érdekli, hogy milyen kedvező lehetőségei vannak vállalata számára? Lépjen velünk kapcsolatba, vagy kérjen visszahívást, és vegye most igénybe a díjmentes konzultációt, tanácsadást!

 

+36 1 800 8115

 

 

 

 

 

Tetszett a cikk, vagy van olyan ismerőse akit érdekel? Ajánlja, ossza meg velük!